- Odwiedziny: 1508540
- Do końca roku: 243 dni
- Do wakacji: 50 dni
Publiczna Szkoła Podstawowa im. ks. Karola Konopki w Szczecynie
-
Statystyki
-
Kalendarium
Czwartek, 2024-05-02
Imieniny: Longiny, Toli
-
Kontakt
Deklaracja dostępności
Publiczna Szkoła Podstawowa im. ks. Karola Konopki w Szczecynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej pspszczecyn.szkolnastrona.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-08.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-01.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Waldemar Gryta, e-mail: psp.kk.szczecyn@gmail.com. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 15 838-11-15. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury odwoławczej
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Siedziba:
Budynek szkoły: Szczecyn 50,23-275 Gościeradów
Dostosowanie wejść do budynków
Do budynku szkoły prowadzą trzy wejścia: jedno główne i dwa ewakuacyjne. Do wejścia głównego prowadzą schody (dwa stopnie) oraz podjazd.W wejsciach brakuje poręczy.
Dostosowanie korytarzy
Na poziomie podstawowym zapewniony jest standard dostępności . Sale lekcyjne oraz toalety znajduja się na jednym pozimie (parter).Toalety nie są dostosowane dla osób na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia gospodarcze, biblioteka oraz cześć szatni znajdują się w piwnicy budynku szkoły.
Dostosowanie schodów
Schody do piwnicy nie są dostosowania dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W budynku nie ma wind.
Dostępność platform, dostępność informacji głosowych
Szkoła nie dysponuje platformami,pętlami indukcyjnymi itp.
W szkole nie ma systemu informacji głosowych.
Dostosowanie parkingów
Przed szkołą jest parking bez wydzielonego miejsca dla osoby niepełnosprawnej.
Prawo wstępu z psem asystującym
Nie ma ograniczeń wejścia osoby z psem przewodnikiem/asystującym.
Dostępność tłumacza języka migowego
W szkole nie ma możliwości skorzystania z pomocy osoby przeszkolonej z języka migowego.